Home   Support   Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Het kan zijn dat u een vraag heeft over de werking van het systeem of dat iets niet helemaal duidelijk is. Speciaal daarvoor is 'veelgestelde vragen' opgezet. Wij hopen u hiermee zo goed mogelijk van dienst te zijn. Staat uw vraag er niet bij of heeft u aanvullende vragen? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen, we staan u graag te woord.

Algemene vragen

  • Ondersteuning

    Wij geven, tijdens kantooruren, volledige ondersteuning over de mogelijkheden van het OVAS pakket. Klik hier als u meer uitleg over het gebruik van OVAS wilt.

  • Meerdere administraties

    Binnen OVAS kunt u werken met meerdere administraties. Heeft u bijvoorbeeld meerdere vestigingen, en wilt u privé ook gebruik maken van OVAS of werkt u onder een holding? Geen probleem! Met OVAS kunt u een onbeperkt aantal administraties aanmaken voor 1 of meerdere gebruikers.

  • Gebruikers

    U kunt zelf eenvoudig meerdere gebruikers aanmaken binnen uw administratie. U geeft tevens aan welke rechten de gebruikers hebben en wat ze mogen zien.

  • Een administratie opzetten

    OVAS is eenvoudig in gebruik maar vereist wel enige boekhoudkundige kennis. Heeft u beperkte kennis? Geen probleem, wij helpen u graag met het inrichten van uw administratie.

  • Opzeggen

    Opzeggen is heel eenvoudig. U zit niet vast aan een contract. Wel zijn de algemeen geldende regels van toepassing. D.w.z. de opzegtermijn is de frequentie van de betalingen. Bij OVAS is dat maandelijks. U kunt ten allen tijde uw administratie opzeggen, met inachtnemming van de opzegtermijn van een volle maand. Uw gegevens worden dan nog 30 dagen bewaard.

  • Maatwerk

    Graag zijn wij u optimaal van dienst. Wilt u een specifieke koppeling of wenst u een bepaalde functie? Laat het ons weten en wij denken graag met u mee. Ons uurtarief voor maatwerk is € 75,-

afdrukken Deze pagina afdrukken