Slider

Iedereen is bekend met ‘to do’-lijstjes. OVAS biedt u ten alle tijden een actueel overzicht van uw taken. De naam ‘taken’ is eigenlijk niet ladingdekkend voor OVAS, daarom is er gekozen voor de naam ‘Opvolgen’. Hier is voor gekozen omdat u naast taken ook andere items kunt opvolgen (notificatie instellen). Direct na het inloggen krijgt u uw relevante opvolglijst te zien.

Relatiemanagement: alle informatie gecentraliseerd en overzichtelijk in één scherm.

Het gemak van opvolgen

  • Maak uw eigen to do-lijst
  • Wijs opvolgingen aan andere gebruikers toe
  • Houd zicht op een opvolging (ook als u deze aan een andere gebruiker toewijst)
  • U kunt een document (brief, email, (telefoon) notitie en taak opvolgen
  • Voltooide opvolgingen blijven in het systeem staan en kunt u zelfs terug zetten als actieve opvolging
  • Koppelen van een opvolging aan een relatie
  • Direct vanuit de takenlijst kunt u de relevante relatie openen en alle gegevens inzien